mariekenmarloes.reismee.nl

Nelson en Chavez

Hier het gouden reisduo! Het begon allemaal als vanouds weer strak georganiseerd: we mochten op Brussel niet inchecken wegens onvoldoende bewijs dat we venezuela binnen 90 dagen zouden verlaten, 2 tickets naar lissabon terug a 900 euro (maar met volledige refund) later mocht het gelukkig toch en zaten we dolgelukkig in 3 vliegtuigen. Het vliegtuig naar Caracas was wat verlaten (hoe zou dat nou komen), dus wij konden ons over vier stoeltjes pp verspreiden (en theoretisch gezien ook 4films tegelijkertijdkijken!). Eenmaal aangekomen werden we opgevangen door Nelson, de meest relaxte, behulpzaamste en praatgrage man allertijden. Zo weten we nu alles over Hugo Chavez en zijn mislukte pogingen Venezuelavan de ondergang te redden en ook alles over degeschiedenis van Caracas (de jaren zestig zijn ergbelangrijk geweest en daaris de stad ook in blijven hangen).Op het vliegveld hebben we ook een nogal verloren Deense reisgenoot opgelopen, die bij nader inzien erg saai passief en ongezellig is,maarons overal achtervolgd. Of zoals Nelson zegt ´He´s like a cat, he just needs some food and some company´. Helaas pindakaas voor ons heeft hij dezelfde reisplannen en zitten we vermoedelijk nogwel even aan hem vast, al doen wij ons uiterste best hem zo veel mogelijk te negeren door alleen maar Nederlands te praten. Morgen vertrekken we richting witte stranden en azuurblauwe caribische zee en zullen we ons helaas zonderNelson moeten redden (wel krijgen we zijn tent mee en mogen we in zijn strandhuis komen logeren alswezin hebben). Daarna gaan we wat kamperen op onbewoonde caribische eilanden (denk pirates of the carrabiean) om daarna wat te sandboarden in de woestijn. Om bij te komen avn al die nieuwe indrukken gaan we de andes beklimmen (op de rug van een paard). Tenslotte zullen we de grens over steken richting colombia waarbij we ons uiterste best zullen doen de FARQ te ontwijken. We updaten jullie snel weer over al onze gevaarlijke doch heldhaftige avonturen.

Kusknuffellebber

Mariek&Marloes

Reacties

Reacties

Hanne

Het klinkt allemaal om jaloers op te worden.. Vooral die Deense reisgenoot..
Heel veel plezier..
Kus

Els

Lieffies, dat klinkt verrukkelijk! Marieke, laat je ons weten wat je nieuwe telefoonnummer is? Ook hele dikke kusknuffellebbers uit Haarlem!

Guus

Lieve Marieke en Marloes,

Ja, hoe moet je nu van een Deen afkomen. Probeer hem eens dronken te voeren. Daar kunnen Denen niet tegen. Waarschijnlijk zwemt hij de dag daarop met zijn staart tussen de benen terug naar Denemarken.
De stranden waar jullie naar toe gaan schijnen het paradijs op aarde te zijn, als ik tenminste Jan moet geloven. Geniet er van!.
Even een praktisch puntje. Voor een snelle refund moet ik twee nummers hebben die op het ticket staan. Het ticketnummer heb ik. Maar dat andere nummer niet. Dit staat op het ticket van Marloes aangekruisd.

Groetjes Guus

Liselotte

Sis,
Klinkt allemaal fantastisch! Jullie zijn er door de Deen zeker ingelokt door zijn prachtige kaaklijn en gespierde body? Heb je je afritsbroek al aan gehad? Veel plezier op de hagel witte stranden, ik heb het even opgezocht en een plaatje op de achtergrond van me computer gezet. Is het toch of ik er ook een beetje bij ben, NOT. Ik mis jullie zo ongeloofelijk heb al sinds donderdag geen oog dicht gedaan... Geniet ervan!
dikke lik uit het regenachtige hoge noorden

Lottie

Lief duotje!
wat fijn om te horen dat jullie met enige chaos uberhaupt de bestemming hebben bereikt:)! Ben benieuwd naar jullie foto-sessie op tha beach;)!
Geniet ervan schatties!

Liefs

hilke

Blij te horen dat jullie zijn aangekomen! Wat gezellig dat jullie nu al zo'n leuke medereiziger op de kop hebben getikt ;-) . Maar ik ben ervan overtuigd dat jullie die wel weten te lozen!
Geniet ervan!

xxx

Margo

Hoi Marloes (en Marieke),

Wat goed dat jullie tickets met refund konden krijgen. Ik kan me een achttal tickets naar Vietnam herinneren ....!
Jullie plannen klinken geweldig. Ben erg benieuwd naar foto's.
Have fun.

Liefs,
Margo.

Xander

Nou, nou, dat wordt vast allemaal geweldig. De term 'gouden duo' doet me sterk denken aan Tim en Friso, die zich de 'golden boys' noemden. Zelf heb ik al een paar dagen een Ethiopiër achter me aanlopen, die ik geen food en zo weinig mogelijk company geef, maar die me toch op de huid zit, hoeveel Nederlands ik ook tegen hem spreek. Ik probeer nu een verblijfsvergunning voor hem te regelen, barmhartige Samaritaan als ik ben. Voorzichtig meisjes en veel plezier, doe die tocht naar de ciudad perdida vanuit Santa Marta, maar vergeet vooral niet de bergtocht naar El Cocuy te regelen via www.deunacolombia.com. Dat is namelijk absoluut onvergetelijk. Disfrute vos vacanciones! En, vooruit dan, een kusknuffellebber van mij.

Babs

Hey lekkere wijffies!! Klinkt goed allemaal!! Hou me op de hoogte van jullie wilde avonturen. Doe voorzichtig en geniet ervan!! Lebbers

Marlie

Lieve Mariek,
Wat een verhalen allemaal! Veel succes met jullie nieuwe BFF! Ik ben beneuwd naar jullie volgende verhaal.
Liefs Marlie

Monique Mannaerts

Lieve Marieke
Wij wensen jullie samen heel veel plezier, Zorg dat je die Deen snel kwijt raakt.We volgen jullie avonturen.
dikke kus Hein en Monique

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!