mariekenmarloes.reismee.nl

De laatste avond thuis

Wat een stress zo'n laatste avond: samen met mama neem ik mijn paklijst nog even door. En wat blijkt? Ik ben de fashwash vergeten!!!! Hoe kan ik nu in vredesnaam nog een Colombiaan versieren? Verder blijkt de creditcard van Marloes niet in mijn string te passen, dus dat wordt nog onhandig. In mijn beha is natuurlijk ook nauwelijks plaats, zo'n AA-junior is net groot genoeg voor mijn mierenbultjes. Affijns, het wordt vast gezellig. Ik heb er zin in. Hopelijk kan ik morgen een beetje sexy bodybelt scoren op het vliegveld.

Tot de volgende keer, blijf in coontact! Dikke kussen van Marieke (en van Marloes\, maar die ligt nu even afscheid te nemen van Tim).

Reacties

Reacties

Hanne

Wat een gelul, jouw borsten zijn lang niet zo klein als die van Guus. Nou Stickie, liefs van Ballie...

Karlijn

AAAAA Mariek je gaat echt!!! Have fun!
Dikke zoen!

anton

heeeeeeeeeeeeel veel plezier dames!!! Geniet ervan!

xxxxxxxxx

suus

Moppies, ik lees het alweer, jullie reis wordt echt hilarisch! blijf lekker veel schrijven en ga genieten!! ga jullie missen, take care.... LIEFS XXXXXXXX

Marion, Pieter en kids

Dames, veel plezier. Geniet ervan. Houdoe!!!!

Gert-Jan

Marloes en Marieke,

Ik wens jullie een fantastische, maar ook veilige reis, zodat we jullie weer in volle glorie in Holland mogen begroeten.

Groetjes,

Ineke, Gert-Jan, Willem en Laura uut Oeffelt

Ed en Everistha

Hallo Marloes en Marieke, veel succes op jullie ontdekkingstocht,wij hopen dat jullie veel zien en leuke mensen ontmoeten, en zoals wij altijd tegen onze kinderen zeggen"kiek uut " veel plezier, en geniet er maar van.

maria Bardoel

Hoi Marloes en Marieke,

Een heel goede reis beide.Aan avontuur en ontmoetingen zal het niet ontbreken bij jullie, lijkt mij.
Maar ben voorzichtig (zoals Oma zegt), we zien jullie na 3 mnd. graag weer terug. Heel veel reis plezier,Geniet van alle ervaringen.
dikke kus , tante riet

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!