mariekenmarloes.reismee.nl

Hiken is zeg maar niet echt ons ding

Cactus in bloei

Reacties

Reacties

Jopietoedeliedokie

Dat is een mooie cactus! Die heb ik ook op mijn kamertje in een potje staan. jammer genoeg is hij nog maar 10 cm hoog. Dat is een San Pedro cactus welteverstaan... jaaajaa, je verstond t goed.. Een San Pedro! Als jullie hier een paar flinke happen van nemen krijgt jullie tripje toch wel een heel verrassende wending! gheghe... maar ik denk dat jullie tripje al genoeg prachtige avonturen oplevert zonder t gebruik van geestverruimende plantjes.
pssst.. marloes! kun je er eentje voor mij plukken? (pas op je vingertjes) als souvenirtje..
Anyways.. echt een vet avontuur waar jullie aan begonnen zijn. Ik zou zeggen: blijf foto's plaatsen!
genietze daar in transatlantica en doe de groetjes aan Macho Pietje!

Kus,
Gijs

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!